Σελίδες

Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Ποια είναι η Ελένη Σωτηρίου 09/04/2009

Η συνδικαλίστρια Ελένη Σωτηρίου από την ΚΟΕ θα καταλάβει την δεύτερη θέση του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ, όπως ανακοινώθηκε χθες επίσημα στη συνέντευξη Τύπου της γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ.

Η Ελ. Σωτηρίου γεννήθηκε στις Ερυθρές Αττικής το 1972. Είναι μοναχοπαίδι από γονείς αγρότες, οι οποίοι ανήκουν στην αριστερά. Σπούδασε στο τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και ετεροαπασχολείται ως υπάλληλος σε τεχνική εταιρεία.

Η οργανωμένη σχέση της με την αριστερά ξεκινά από τα φοιτητικά της χρόνια και τον φοιτητικό σύλλογο. Από τότε συμμετέχει ενεργά σε όλες τις εργατικές και λαϊκές κινητοποιήσεις μέχρι σήμερα. Από το 1993 είναι μέλος της A/συνέχεια και από το 2003 ιδρυτικό μέλος της ΚΟΕ. Από το 2004 είναι μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων Αθήνας, ενώ παράλληλα είναι μέλος του Τμήματος εργατικής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ. Συμμετείχε στις βουλευτικές εκλογές τον Σεπτέμβριο του 2007 ως υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ στην περιφέρεια Αττικής καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση, συγκεντρώνοντας 4.022 σταυρούς.

Σε δηλώσεις της, η Ελ. Σωτηρίου υπογράμμισε πως "με την συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ θα προσπαθήσω να συμβάλω και εγώ με όλες τις δυνάμεις μου στην κοινή προσπάθεια, στο να ακουστούν και να εκφραστούν όσοι δεν έχουν φωνή", προσθέτοντας ότι "σαν νέα, εργαζόμενη και γυναίκα, σαν αριστερή και συνδικαλίστρια, θα έχω πάντα ως κριτήριο των πράξεών μου τις ανάγκες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όσοι μένουν 'χωρίς φωνή'. Θα δώσω όλες τις δυνάμεις μου για να ανταποκριθώ στις προσδοκίες μας, χωρίς να ξεχάσω ούτε στιγμή από πού ξεκίνησα, από ποιες δυνάμεις στηρίζομαι και εκπροσωπώ, ποιους στόχους και οράματα έχουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου